Friday 12 April 2013

Jak obchodzić dzień czekolady?

Przygotowuję się do wesela koleżanki Bożydara. Już po przebudzeniu pomyślałam, że fajnie byłoby sobie zrobić coś dla ciała.
Może jakaś maseczka na twarz? Tzw facial? :)
I ponieważ dziś obchodzony jest Dzień czekolady, to wpadłam na pomysł maseczki z czekolady.
Czekolada powinna zawierać przynajmniej 70% kakao, ja jeszcze wzbogaciłam ją miodem oraz dodatkową porcją kakao.
Naprawdę, trudno powstrzymać się przed jedzeniem tej pysznej maski.

Maskę nakłada się na 15 minut, a potem zmywa ciepłą wodą. Trochę pracy jest z tym zmywaniem, ale warto. Mam bardzo wrażliwą cerę, więc większość maseczek mi ją wysusza i ściąga za bardzo. A tu przyjemne uczucie komfortu, skóra jest gładka i zaróżowiona. Świetny pomysł!
Uwielbiam naturalne maseczki!

No comments:

Post a Comment