Sunday 3 June 2012

Czym pstrykać zdjęcia?

Wczoraj wychodząc z pracy, rozmawiałam z koleżankami o tym, co będziemy robić w ten Diamentowy Jubileusz. Jedna z nich miała zamiar pojechać zrobić zdjęcie królowej.
Już w myślach miałam widok tłumów, całkiem sporej odległości, za chwilę pojawiły się wymagania sprzętowe aparatu, który mógłby zrobić fajne zdjęcie bez pchania się przez tłum... I wyrwało mi się:
- Musiałabyś mieć fajny aparat.
Odpowiedź zamknęła mi usta:
- iPhone też fajne zdjęcia robi.

Czy wspominałam, że fotografia to moje hobby?

2 comments:

  1. Użyszkodniku! Jeżeli iPhone ci nie wystarcza, to znaczy, że masz hobby. :D

    ReplyDelete
  2. Ty, Stiopa, się nie śmiej, bo akurat jest odwrotnie. Jeśli Twoim hobby jest fotografia, to iPhone nie wystarcza.
    Ot, co.
    Prześmiewco Ty jeden :)

    ReplyDelete